جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال-الهلال؛ آمار‌ها به سود استقلال| همه مدعیان رخ دررخ آبی‌ها

  • کد خبر: ۶۵۸۳۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
استقلال-الهلال؛ آمار‌ها به سود استقلال| همه مدعیان رخ دررخ آبی‌ها
استقلال تا کنون ۱۱ بار مقابل الهلال عربستان قرار گرفته که در ۵ بازی به برتری رسیده و ۴ بازی دیگر را باخته است. آمار‌ها درشرایطی به سود استقلال است که این تیم درمرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان نیز نتایج بهتری نسبت به حریف سعودی به ثبت رساند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال در تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ بار با الهلال عربستان دیدار داشته که در ۵ بازی به برتری رسیده و ۴ بازی دیگر را واگذار کرده است.

 

علاوه بر این استقلال از نظر هجومی درکنار پرسپولیس بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان لقب گرفت. گرچه آبی‌ها دربخش دفاعی خود شرایط مناسبی نداشتند و درمجموع ۸ بار دروازه خود را به روی مهاجمان حریف باز شده دیدند، اما خط آتش آبی‌ها به خوبی دراین تورنمنت فعال بود وتوانست علاوه بر صعود از گروه تصویر امیدوار کننده‌ای برای آینده پدید آورد.

استقلال به یقین با سخت‌ترین حریف مرحله یک هشتم نهایی مواجه شده است و شاید حتی اگر به پرسپولیس برمی‌خورد به اندازه بازی با الهلال کارش برای صعود از مرحله بعد دشوار جلوه نمی‌کرد. در واقع استقلال که درسخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته بود (امتیازتیم‌های دوم و سوم این واقعیت را به اثبات می‌رساند) حالا نیز درمرحله یک هشتم نهایی با پرآوازه‌ترین تیم غرب آسیا مصاف خواهد داد.

استقلال در سال‌های حضورخود درلیگ قهرمانان آسیا البته بار‌ها با این رقیب مصاف داده و حتی سابقه پیروزی درریاض مقابل الهلال را هم دارد، اما آنچه استقلال را درشرایط فعلی تا حدی برتر از حریف جلوه می‌دهد برخورداری از تیمی هجومی تراست که همه تیم‌های مرحله گروهی را از دم تیغ گلزنی خود گذراند وشکی نیست اگر همین بازیکنان حفظ شوند، فرهاد مجیدی و همکارانش با دستی باز این تورنمنت را ادامه خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->